SYDNEYLOVE

Da har vi varit i Sydney i tre dagar och ALSKART. Hittills den basta staden vi varit i. Allt ar sa vackert!! Gatt valdigt mycket runt i stan sa borjar kunna gator o stallen.
Dag 1:
Anlande klockan 20,00, gjorde oss i ordning, motte upp Jill Linn och deras nyfunna vanner och drog pa IVY. Ett aaasnajs stalle mitt i stan.


FORFEST Marja, Jill o Linns lilla rumpa


Friday o Jill


IVY



IVY



Linn, Jill o Tysken

Marja o Trent, bra siktat Friday

Dag 2:

Hamnade efter manga om och men pa Coogi Beach. Det ar St Patricks day har idag (nagot dom firar pa Irland) lika med kaos i stan. Vantade en timme pa bussen men kom tillslut fram :)


Coogi


Ett gang livraddare gjorde avancerade traningsovningar pa stranden. Vi klaga inte..

Pa kvallen skulle vi alla motas i en park vid operahuset for en frasch picnic. Jag och Friday ar inte asbra pa orientering. Vi kom aldrig fram...
Istallet hittade vi Trent, en invanare, som vi trilla omkring med. Satte oss pa trappen till operahuset, at var mat, kopte sorbet och han visade oss runt. Operahuset, Darling Harbour och lite smatt o gott annat.


Sydney Harbour


Picnic pa trappen till Operahuset, JAATTETROTTA


Jaha


Jatteroliga

Dag 3:

Denna dag spenderade vi pa stan. Rakade kopa nat plagg pa American Appareal, at sushi i Hyde Park tillsammans med tjejerna. Sen akte vi till IKEA. Hemkansla, hemlangtan, gladje och mycket knackebrod!!


Jaaaa! Jill o Marja ar glada


Kottbullar, lingonsylt, brunsas och potatismooos!


Svenska namn pa allt :) Tilloch med svenska artister som September pa radion!

KNAAACKEBROD, SOM VI LANGTAT


Alska Ingvar Kamprad for att han haller pa allt svenskt pa IKEA. Allt ar identiskt. Kandes som vi gick i Barkarby. Svenska matshoppen var bast :)

AnnaLENAA!


Jill ar en gottegris!


Kom hem med knackebrod for hela 16 Dollar. ASVART!

Nu ska vi till Bondi Beach:) Kolla garna in linn och jill

PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Sophia

Ohh jag blir så avundsjuk när jag läser o ser era bilder! Var i Sydney 3 månader 2006 och jag älskart! Fortsätt uppdatera :)

2010-03-23 @ 09:12:51
Postat av: Elinlaa

Hur lika bakifrån var inte den där Linn&Frida, på första bilden trodde jag ni skrivit fel.

Härligt att ni har det så bra. =)

2010-03-23 @ 11:21:03
URL: http://elinlaa.blogg.se/
Postat av: annaLENAAAA

Så fräscht att ni hittade mina peppisar=)

2010-03-23 @ 18:47:21
URL: http://maybellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0