Dr Maria

- frida tyckte att de var en bra ide att nattbada o de tyckte tjuven till fridas vaska och ena sko med=ingen kamera for henne
- maria har idag utfort hennes forta operation. det var pa fridas avskalade storta. det var kul men ont for patienten
- vi har hittat reskompisar. fyra grappar fran sverige o en brutta fran schweiz. vi ska till bangkok imorgon tillsammans
- ol ar godare an vad vi trodde
- maria har last ut hennes forsta bok sen 4e klass. en shopoholics bekannelser och kommit fram till hon o huvudpersonen ar samma person


patienten


doktorbord


skada

HAHA, ni skulle sett oss. Jag tankte att ja skulle agera proffs (kanske mitt framtida yrke??) Men jaklar sager jag bara. Ett skinnlager hade vaxt over ett lager sand. Syster sag ingen annan utvag an att ta bort det skinnlagret (med mycket spritade hander och verktyg). Patienten satt med en harborste i munnen och tarar i ogonen. Jag sitter o drar o sliter i skinnbitar hor patienten borja hulka av smarta. Da vander det sig i min mage. HHAHA sa dar sitter vi bada tva o hulkar o tarar i ogonen. Jag drar, patienten skriker, jag borjar bli snurrig, skinnet lossnar, blodet oser och vi kanner att fan va mysigt vi har det!!! hahaha, men det blev fint sen. kanske ja borde satsa pa?


Kommentarer
Postat av: Petra

DEAREST DR MARIA



om du nu ska stattsa på ytket. Snälla, gör det på lite mer sterila platser. Poor Frida ;)

2010-02-12 @ 12:59:46
Postat av: Friiss

fin blogg! hoppas att du har en bra dag :)

2010-02-12 @ 13:50:38
URL: http://friiss.blogg.se/
Postat av: annalena

hahahahahahahhahaha

jag vet precis hur frida låter när hon ser ut sådär=)

2010-02-12 @ 22:50:14
URL: http://maybellene.blogg.se/
Postat av: hjo

haha jag vet ocksååååååååååå

har hört det ibland

2010-02-13 @ 00:17:13
Postat av: Bettina Isabell

Nomin!!! Kul at dere blogger litt ihvertfall :D Jeg følger med vet dere!!! Mere bilder!! puss på dere begge!

2010-02-13 @ 22:36:43
URL: http://bettinasverden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0