Hello Sexy Girls


tjejerna


jenny o maria slukar buckets



m2 o frida dansar galet och har samma hair


jag skrattar som en old lady drinking tea in the afternoon


eve gillar laget

vi ar faktiskt sjukt daliga pa fest har nere, vi har val festat tva ganger kanske. bra gjort av oss. ikvall tror jag vi kakar tacos till middag. tacos i thailand jo visst det gar :) vi drar ju till bangkok pa lordag och fick nyss reda pa att de ar kinas nyar, elelr na sant, pa sondagen nar vi ar kvar. tydligen ar det varldens rojj med vatten och fargkastning, fest och soliga drinkar. sa himla kul att vi lyckades pricka just den dagen att vara dar :D det ser vi fram emot.





Kommentarer
Postat av: stinky d

"jag skrattar som en old lady drinking tea in the afternoon"



hahahaha skrattar ihjäl mig åt detta citat

2010-02-10 @ 12:39:28
URL: http://stinalu.blogg.se/
Postat av: annalena

Jamen Maria är ju så PÖRDIG =)

Jag älskar att m2 HAH och frida har samma hair



Men tjejer ni har minsann blivit brunare och jag hatar mitt liv

2010-02-10 @ 16:00:36
URL: http://maybellene.blogg.se/
Postat av: brosan

niceee,ta upp en snäka till mig om du ska snorkla mer:P

2010-02-11 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0