BYRON BAY

Daa ska vi se. Jag, Maria, ar ju som sagt i Byron Bay <3 Dalig uppdatering pa mig sa tankte kora en kort sammanfattning pa den :)


gatt upp fem pa morgonen for att se soluppgangen vid Australiens ostligaste punkt.


vackert


hitta till fyren


frukost vid fyren


o en liten typplur, jill, cissi, elina, jag o linn :)


elina o cissi festar


o det gor vi med


tillsammans med resten av stranden


legat en massa pa stranden


jag har spelat volleyboll och kastat mig for mycket


vi har  varit pa marknad och linn gjorde hennatattoo


varit pa en till strand, i stort sett ensamma :) myyyys


vi har chillat i ett gatuhorn, Vem ar for ovrigt han?!


jag har gatt pa rals


sen chilla vi lite

PUSS, IMORGON SKA VI TILL SURFERS PARADISE! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0